lördag, december 03, 2011

Löördag

ÅÅÅ vad skönt det är med helg. Det är genom helgerna och möten med goda vänner som gör att jag får motivation till tuffa arbetsveckor. Idag skjutsade jag mannen till Sollentuna vid 10-snåret sen tog jag en lååång frukost. Mumms o Myys.



















Sen bar det iväg till Sollentuna igen, efter en incident hemma där jag slog knock out på strömmen med hjälp av hårfönen. Huset blev kolsvart. Tur att mannen svarade på mobilen då jag är totalt novis vad det gäller proppar :) Just ja, tillbaka till Sollentuna igen för att vara med på Rockys dop. Jösses vilken kakbufé, minst 7 sorters kakor + bulle och tårta. Helt underbart. Tack söta Sofia o Staffan för att jag fick dela dagen tillsammans med er  <3




















Eftersom jag skulle hämta P i Sollentuna vid 18 så slank jag in på Sollentuna Centrum och strosade runt. Hittade lite smått o gott. Bland annat ljus från Village med doft av nytvättat. Jag är såååå svag för doften av ren tvätt... Besökte även min gamla arbetsplats NOA NOA. Jag kunde gått banans där inne men jag hejdade mig och köpte endast ett par örhängen :)

 
Ha det så mysigt allesammans.. Nu går herr o fru E över till grannarna o rockar loss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar