lördag, oktober 26, 2013

Swish


Nu har tiden runnit iväg igen. Lkpg besök m Winnerbäckkonsert, mys med bästa tjejerna och massor god mat men dessvärre kom en elak liten bacill och tog udden (lite) av helgen. Redan på fredagen började jag frysa och känna mig kymig. Sen blev det bara värre och på måndagen hade jag feber. Bussresan från Södertälje i söndags piggades iaf upp med att Tomas Andersson Wij satt två säten framför mig och pratade om sina framtidsplaner. 









I onsdags var jag på banan igen. Jag, Molly och en kompis m dotter åkte till Fjärilshuset och kollade in deras nya Hajtank, fjärilar, papegojor, fiskar, sköldpaddor mm. Riktigt mysig eftm blev det. Kan varmt rekommenderas. 





Sen fortsatte veckan med ett besök hos Oliver och Anna. Anna och jag är kollegor och nu föräldralediga samtidigt. Vi åt en god lunch och lekte med dom små en stund innan det var dax att bege sig hem innan rusningstrafiken satte fart. 

I dag har vi haft gårdsstädning med samfälligheten på fmd sen åkte vår lilla familj till Stinsen för att köpa vinterskor till Molly och P. Vi hittade två par var till dom. Allväderstövlar och goretexkängor till Molly. Pappa P fick oxå goretexkängor och ett par curlingkängor. När vi kom hem kilade vi ner till grannarna och fick kasslergratäng a Stefano. Mumsfillibabba. Nu ligger vi i soffan och kollar på "Så mycket bättre". Ett riktig sömnpiller. Jag uppdaterar er istället och virkar. Inte samtidigt förstås ;) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar