tisdag, december 17, 2013

Tur till stan


Idag hade jag tid hos Gardtman på Stockholmskliniken för att kolla mina leverfläckar. P mötte upp och tog hand om mini medans jag låg under kniven. En liten fläck plockades bort i förebyggande syfte. Efteråt promenerade vi till Karlberg och då Mollsan somnade påvägen passade vi på att fika på Waynes. 

I helgen har vi varit nere i Östergötland och firat min kära bror som fyllt 50 år. Hipp, hipp, HURRA! 
Fest var ordet i dagarna 2. Supergott och jättetrevligt. Vi passade även på att hälsa på mammas väninna Inger i Söderköping. Inger bjöd på en himla massa hemgjord urgod julmat. Sen lekte vi en stund o Molly var mer en nöjd. Tack fina, goa, underbara Inger för att vi fick våldgästa dig i några timmar. 
På söndagen kvistade vi in på Depot Mantorp, kommer alltid vara Mobilia för mig och fynda två par skor till Molly, croccs och gympadojor från Viking till sommaren. Sen åkte vi till Ps goda vänner i Normlösa som vi inte har sett sen vårt bröllop och tog en kopp kaffe. Jättemysigt. Måste erkänna att jag har känt mig lite sliten idag och igår me. Det beror nog på att det har varit rätt hektiskt de senaste två veckorna. Även fast julen står för dörren så känns det som att allt lugnar ner sig. P är hemma mera och vi får 2 och en halv vecka tillsammans hela familjen. Nu håller vi tummarna för att vi får lite snö till jul. 




    Molly myser o busar hos Inger <3 


Molly fick träffa 4 katter i helgen. Tror ni liten var lycklig???? Mjauuuuuuu. Här leker Molly tittut med Whiskey, katten alltså ;) 

Just ja. Jag funderar på att ha en gästbloggare till våren. Vem tror ni att det kan vara? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar