måndag, februari 17, 2014

Gästbloggare P is in da blog!

Jo så att sörru... jag, dvs P, ska försöka göra lite inhopp som gästbloggare under några månader framöver då jag är pappaledig och spenderar dagarna med lilla fröken M. 

Förra veckan var hela familjen friska och fröken M hann med både öppna förskolan och babysim, precis som vanligt! Ganska skönt även för mig att komma utanför huset.

I helgen skulle jag och Maria få lite egentid med middag och bio på stan medan lilla fröken M skulle sova borta för första gången. Hon spenderade således natten hos farmor och farfar och det gick riktigt bra. Nu vet vi att det funkar! Skönt!

Nu är det ny vecka och lilla M och jag ska strax göra oss i ordning för att ta oss an öppna förskolan... om hon kan slita sig från sina leksaker förstås...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar