onsdag, september 12, 2012

Nytt både ute och inne


Efter förra veckans slit med rötter och grenar köpte vi Plantagens sista plantor av spirea i helgen och petade ner i jorden. 2 lass med häck blev det till tippen.... Just nu är det väääääldigt öppet mellan oss och grannen men häcken kommer förhoppningsvis växa relativt snabbt och till våren ska vi fylla på så att vi har häck fram till huset.




Min kära P verkar ha drabbats av "gravidfixarfeber". Han fixar, pysslar och kommer med bra och mindre bra förslag om både ditt och datt.. Förslagen är nog egentligen inte dåliga det kanske bara är jag som är lite kräsen, host host. I söndags tapetserade han det blivande barnrummet i en tapet som vi båda förälskade oss i. Hoppas att lill-tjejen kommer att tycka om tapeten lika mycket som vi gör.




Nu är ska jag titta på  feelgood och romantik i form av Bonde söker Fru. Jag är jättetrött och hoppas att jag håller mig vaken till klockan 9, 27 minuter till....
 

1 kommentar:

  1. Höpp höpp höpp, det är väl inte "mitt" rum ni tapetserar om!!!?
    ;)

    SvaraRadera