söndag, november 04, 2012

Om att sova


herregud vilken skillnad det gör när jag får sova gott. De senaste nätterna har jag inte haft ont, bara behövt gå upp på toa nån gång och inte blivit väckt av mina egna snarkningar.... Något som jag inte har varit bortskämd med de senaste MÅNADERNA. Sammanfattningsvis har det varit en BRA helg. P har sjungit fre,lör och sön men kommit hem emellan, vilket har varit skönt. Då har vi hunnit med måsten men även lite mys :)
Igår hängde jag med en kollega och hennes två barn på Michael Jackson immortal tour i Globen. En cool och häftig show men lite seg i början av första akten. Andra akten var mera fartfylld och innehöll de flesta av Michaels kända låtar.
Idag tog jag en långfika med Sofia i Vällingby centrum. Hon hade med sig familjens senaste tillskott, "lillebror" snart 3 veckor. Han var ljuvlig och alldeles, alldeles underbar. Snart är det vår tur <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar