måndag, januari 14, 2013

Måndag igen

Ååå så var det måndag igen. Helgen har gått alldeles för snabbt. Det har varit skönt att ha haft P hemma på dagtid igen. Första veckan själv med Molly har gått bra men det har oxå varit en omställning att ha ansvaret ensam. Jag var rätt slut när fredagskvällen kom.....

I lördags var det dop för lilla Albin i Skå kyrka. Tror att det var 50/50, vuxna/barn på dopet :) Det var en ljudnivå utan dess like på tillställningen efteråt. Jag är inte van men det är väl bara att vänja sig. Snart är det barnkalas, dagis och fotbollscuper :)

Igår tog vi en shoppingrunda med hela familjen, Mollsan sov mest. Det tyckte mamma och pappa var toppen för då kunde vi shoppa i lugn o ro. Jag har spanat efter en ny klocka länge men inte hittat den rätta men igår hittade jag "the one". Jag är mycket nöjd. Den är stilren och användbar både till vardag och fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar