tisdag, juni 23, 2015

Ryggont o feber



Min rygg sa pang i går eftm och det gjorde skitont. Har varit stel o öm sen graviditet men igår låste det sig rejält i ryggslutet. P masserade och smörjde m voltaren o sen tog jag några piller. Sov till 03.30 då jag vaknade av att Elliot grät. Han hade nog ont i magen men somnade om efter en stunds vyssande. Lagom när han somnat ropade Molly på mig när jag kom in till henne var hon jättevarm. Tog tempen o den visade 38.7 Sen tog det en bra stund innan hon o jag somnade igen. Vi skulle varit barnvakt till Fred idag men det gick ju inte eftersom Molly hade feber. Tempen har varierar mellan 38.7-39.9 Hon har varit glad men trött, hängig o haft dålig aptit. 





P kom hem vid lunch så jag kunde åka till naprapaten o knäcka ryggen. Ikväll är det mycket bättre. Visst känns det men inte alls som igår. 



Avslutar med 2 foton på mina favo killar. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar