lördag, juni 20, 2015

Elliot 3 månader




En stund över. Jag har påbörjat 2 st blogginlägg sen sist men det har kommit
någonting emellan och jag har inte hunnit spara inläggen vilket gjort att de har gått förlorade. Sen blir det drygt att börja pånytt igen. Men nu har jag lite tid över så nu gör jag ett nytt försök. 

Molly är en stolt storasyster som axlat rollen med bravur. Visst blir hon less o sur  på Elliot ibland men då går det ut över P och mig istället. Elliot blir ofta väldigt glad o ler när han ser Molly. 







Elliot är en väldigt snäll liten kille. Han är oftast väldigt nöjd med tillvaron. Ler mycket o skrattade för första gången åt sin syster i måndags. Han gillar INTE att ligga på mage och tar oftast korta powernaps på dagarna men sover desto bättre på natten. På torsdag, den 25e ska vi till BVC för vaccinering, vägning och mätning. Ska bli spännande att se hur mycket han har vuxit. 








Sen kan vi bocka av Cirkus, Gröna Lund,  Kolmården och att sova borta med två barn :) Det gick över förväntan att sova borta med kidsen. Elliot sov lite dåligt första natten men det var nog för att det var väldigt varmt. Molly gillade de andra tre äventyren väldigt mycket. Karuseller var väääääldigt kul, Bamses värld, delfinshowen o linbanan på Kolmården 
lika så. En annan mycket facinerad sak om man är 2,5 år är allt BAJS man ser på Cirkus och Kolmården :) 












Nu slutar jag detta inlägg med ett foto på casadelknas 2010 vers 2015. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar