onsdag, augusti 10, 2011

2 dagar

2 dagar är just vad jag har jobbat efter semestern. Jag ska inte säga vad var det jag sa men det har varit väldigt enkelt att komma in i jobbet och få upp tempot igenSamtidigt är det lite skönt att komma in i vardagen igen. 

Nu har vi bestämt oss här hemma för att börja tänka på vad vi stoppar i oss och att röra på fläsket, speciellt JAG. Jag har gått upp massor i vikt sen jag flyttade till huvudstaden och slutade att träna samt att jag fick ett stillasittande jobb, vilket jag aldrig har haft i mitt yrkesverksamma liv som började 1998. Jag har jobbat i butik i ca 10 år och det är betydligt mer fysiskt krävande en vad man tror, en hel del tunga lyft + att man går hela dagarna. Det är stor skillnad kan jag lova. Nu har vi iaf börjat "ett nytt liv". Igår var vi ute och promenerade ca 6 km i rask takt. Vi hittade ett mycket trevligt elljusspår som ligger ca 1½ km från oss. Det blir en perfa rund några gånger i veckan. Kul också av den anledningen att vi är nya i området och får utforska nya marker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar