tisdag, augusti 16, 2011

Vänner

Vad vore livet utan vänner?? Fruktansvärt fattigt och tråkigt. Jag har några nära vänner som jag inte hade klart mig utan när jag hade några tuffa år. Dessa vänner är fortfarande ovärderliga för mig <3

I helgen har vi umgåtts med goa, glada vänner. Helt apropå dök fam Samuelsson-Brandt upp på eftermiddagsfika i lördags. 2 små underbara busfrön gav oss några goda skratt precis som deras härliga föräldrar. Synd bara att de bor alldeles för lång bort.

På kvällen hade vi Ps barndomsvän Staffan med familj över på middag. Givetvis åkte grillen fram och vi satt ute till närmare 23.30, helt underbart även om vi var insvepta i filtar sista timmen. Staffan har en helt underbar familj som består av sambon Sofia, barnen Elin, Jill o lilla Rocky. Vi har umgåtts mera det senaste året och jag gillar verkligen hela familjen skarpt.

___________________________________________________________


Några säger att goda vänner alltid måste hålla varandra i händerna, men riktigt goda vänner behöver inte det,de vet att den andra handen alltid är där ändå!


Goda vänner är som stjärnor,det är inte alltid man ser dem,men man vet var de är!

Den egentliga kärnan i all vänskap och kärlek är detta, att man lika gärna delar sin väns lidande som hans glädje.
Källa: Droste- Hulshoff













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar