söndag, augusti 21, 2011

Fredag den 19e

Jag blev väckt av min älskling som sjöng "Ja må du leva" och kom smygandes med paket. Vem älskar inte att få paket?? Jag visste att jag bla skulle få min favorit concelarer från Make up Store http://www.makeupstore.se/sesv/products/base/matt_foundation/milk men inte anade jag att just denna gång skulle flaskan äntligen vara i plast. Som jag har längtat. Tidigare har flaskan varit i glas och jag vet i katten hur många jag har slagit sönder..... Lyckan var total :) På kvällen kom Ps bror med sin son Elton hem till oss. Då vi inte har firat Eltons 2-års dag så passade vi på att fira honom också. Det blev en mycket lyckad och mysig kväll. Precis som jag ville ha det. Dessutom kom min underbara man hem med dessa.


Älskar dig P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar