fredag, september 02, 2011

Armbandet som försvann......

Ibland blir det bara fel och denna gång blev det dessutom sååå pinsamt.
När vi kom hem från jobbet rensade jag bort några ruttna nektariner från fruktskålen. Fråga mig inte varför men jag gick ut på altanen och skulle kasta nektariner bort mot komposten ca 5 meter bort. Jag laddar med ett äkta kärringkast o drar iväg nektarinen och iväg flyger också mitt armband men kruxet är att jag aldrig ser var det tar vägen. Det kommer lixom aldrig ner från himlen.... Jag letar lite i trädgården men inget armband. Pinsamt men efter en stund ropar jag på P som kommer ut och undrar vad sjuttsicket jag pysslar med. Jag fnissar o drar storyn. Stackarn måste tro jag är galen. Vi letar vidare men armbandet är spårlöst försvunnet. Sen hör vi -Ursäkta Ursäkta. Grannen över häcken. - Letar ni efter det här???? Där står grannfrun med mitt armband i handen och förstår inte alls hur det har hamnat på deras tomt :) Wooops. Min man säger att det är väldigt underhållande att vara gift m mig 
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar