torsdag, september 15, 2011

Upp som en sol ned som en pannkaka

Som rubriken lyder så blev min "tid-som-frisk" kort. I söndags kväll började jag känna mig kymig, eländig, rutten, listan kan bli lång. På natten kom frossan, febern och besöken på toaletten :( När jag på måndags morgonen inser att jag måste ha läkarintyg för att vara hemma flera dagar höll jag på att svimma. Att palla sig iväg till VC med magsjuka skulle jag inte ens ville att min värsta fiende skulle tvingas utsätta sig för men jag hade inget val. 3 lååååånga timmar senare var jag hemma igen och läkarintyget var lagt på brevlådan. Väl hemma däckade jag och vaknade till liv igår. Fy ffffffffffff vad jag har mått risigt. Idag mår jag som en prinsessa, kanske inte men just nu känns det så. Imorgon ska jag gå till jobbet, tralllalalala 

Saknar min P. Han har varit o truddiluttat flera kvällar den här veckan. Ikväll är det konsert med Kungliga filharmonikerna, fint ska det vara :), dirigent Sakari Oramo. P trodde fram till i tisdags att dirigenten var Japan men ickesanicke, han är finne :) 




 

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att du är på benen igen! Hehe och lite roligt att reklamen under detta blogginlägg var för onlinepizza....

    Trevlig helg vännen!

    Kram å sånt E

    SvaraRadera