fredag, september 09, 2011

Ingen action idag heller

Usch vad det är tråkigt att vara sjuk. Trodde att jag skulle vara piggelin idag men så är inte fallet. Igår kväll fick jag värk i bihålorna, vanligt förekommande hos mig. Idag har jag stoppat i mig lite piller och nu känns det bättre. Hoppas, hoppas att jag mår bättre imorgon. Det blir långtråkigt att vara hemma när man är sjuk fast inte så sjuk att man sover bort hela dagarna. Jag sitter framför datorn, bläddrar i tidningar, tvättar mössor/vantar/halsdukar inför vintern, bakar skorpor, sover, dricker vatten o kaffe, äter, tar nässpray, knaprar piller, dricker c-vitamin, informerar P när han kommer hem från jobbet om var det finns billig köttfärs, takpapp och annat livsviktigt. F--n måste bli frisk. Detta är inte sunt......




1 kommentar:

  1. Haha snorbilligt!

    Men billig köttfär och takpapp ÄR viktiga grejjer ;-) ! Kram från Blomskog

    SvaraRadera