söndag, februari 12, 2012

Girls weekend


Shopping, tjejsnack, vin, drinkar, god mat o livsnyttiga tips. Det har varit 3 härliga dagar tillsammans med fröken Helena som har varit i E Stockholmo på besök. Igår tog vi en sväng till Sollentuna Centrum. Det resulterade inte i händerna fulla med shopping-bags men vi kanske iaf samlade lite inspiration inför våren. Helena har lyxen att få vara den första som lägger tassarna på det hetaste plaggen när kartongerna dundrar in i butiken som hon jobbar i. Måste erkänna att jag kan sakna den känslan lite.

På kvällen gjorde vi Söder, Underbara bar, Vampier Lounge och Scandic Malmen. Maten på Underbara bar är verkligen prisvärd. Vi åt mummsiga scampispett med skaldjursrisotto, endast 195kr. Kan verkligen rekommenderas.

Nu sitter jag i soffan och uppdatera mig i världen, mest vad andra bloggisar har pysslat med under helgen, mannen är i väg o hjälper kompisar att flytta. Vi har ett jämnställt förhållande vi ;) Det blir nog inte många knop gjorda i afton. Känner mig lite sleten efter helgens galaj. Kl 21.00 sitter jag bänkade i soffan för att se fjärde avsnittet av Äkta människor. Gillar´t skarpt ;) Ha en fortsatt härlig söndags kväll.
 



2 kommentarer: