tisdag, februari 21, 2012

Sjukstuga


Host, host, snörvel, snörvel. Ja så ser mina dagar ut. Jag har varit riktigt risig sen i lördags men nu tror jag att det börjar vända. Vi håller tummarna för det.



Vi köpte rosor i torsdag som började nicka redan i lördags. I dag gjorde jag en liten insats, klippte ner och satte dem i mormors gamla mjölkkanna. Det blev inte så tokigt.

___________________________________________________________


När jag är hemma och orken inte finns men sällskapssjukan infinner sig så blir jag kär i min lilla HP. Jag traderar, kikar på blocket, läser artiklar, bra som dåliga och slukar massor härliga bloggar. Här kommer lite smått o gott som jag har hittat:


Ordning o reda. Löning på fredá




 Tidningen Amos damp ner i brevlådan här om dagen och då var jag ju givetvis tvungen att läsa artikeln om Thomas Andersson WIj. Hans musik är fantastiskt. Lyssna o njut!

Foto från tidningen Amos.







Vår i luften. Åhlens satsar på färgkavalkad och jag blir mer och mer sugen på shopping när solen strålar in och termometern visar på 5 plusgrader. Här är en länk till Martina Bonniers tips hos Åhlens
Martinas tips. Ringen från Edblad gillar jag skarpt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar