lördag, februari 25, 2012

Lite torrt


 Usch och fy. Måste säga att jag tycker att Melodifestivalen suger. Ett och annat bidrag håller klass men resten är så dåligt att det är pinsamt. Tror minsann att jag tyckte samma sak förra året men jag glömmer lixom bort och hoppas, hoppas att det blir bättre nästa år. De som gnistar lite extra i år är, Gina, Sarah o Helena. Girl power!

Idag har jag varit i Kista Centrum och shoppat lite vårkläder och lite nya roliga accessoarer till köket. Kanske visar imorgon, nu orkar jag faktiskt inte... Däremot ska ni få se något som får mig att känna mig lite extra nöjd och tillfreds. Sånt som gör att det blir ordning o redan vilket ger mig pirr i äggstockarna :)

Smart o läcker förvaring för knäckebröd från City Gross. Ja, jag är knäpp som bloggar om detta en lördagskväll. I know.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar