fredag, mars 16, 2012

FREDAAAA


Så kom den äntligen, FREDAGEN.. Härliga, underbara fredag. På jobbet känns det som att alla växlar ner och är lite trevligare mot varandra, me like. Nu till det mindre roliga. Vi skulle ha haft besök från Therése, Anders och Alva i helgen men tyvärr har vi fått ställa in då varken P eller jag känner oss krya. Jag snorar, hostar och igår hade jag ont i kroppen och huvudet. P har ont i halsen och är hes. Är det inte märkligt att jag åker på varenda liten baskilusk som passerar??, suck. Nu tar vi det lite lugnt framför tvn och sen ska vi lägga oss tidigt. Det blir full kurering för oss båda i helgen. Trots att jag inte känner mig helt 100 tog jag mig en promenad från jobbet till centralen. Det kändes skönt att rensa huvudet och få lite luft i lungorna.


Gatorna i innerstan ha redan sopas. Annat är ute på landet ;)



 






Trevlig helg!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar