fredag, mars 02, 2012

Fullt upp


Ja den här veckan har gått galet snabbt. Det känns som att det var måndag i morse... Det är fullt ös på jobbet, tidiga mornar och sena kvällar. Idag hann jag klämma in Zumba på lunchen och det var första passet sen influensan och ojojoj vad jag var skakis i benen efter passet. Känns skönt att vara igång igen.

Igår var vi på REGINA Spagetti Operan tillsammans med Ps föräldrar. Det var första gången jag var på någon form av opera och detta var nog mitt i prick för en färsking. Glatt, skojigt och alldeles, alldeles underbart. Jag fick helt klart mersmak. MERA OPERA TILL FOLKET ENLIGT MIG :)
Just ja, måste ju berätta att jag höll på att bli kvar på Regina. Ett besök på damrummet resulterade i dörrhandtaget i näven. Kissenödig som bara den vågade jag ju inte sätt mig till ro eftersom handtaget satt kvar på utsidan........... Som tur var kom en tjej några minuter senare och öppnade dörren. Stackarn blev dö generad när dörren var öppen o jag stod där inne. JAG DÄREMOT BLEV ÖVERLYCKLIG.







Imorgon ska vi på bland det bästa jag vet BRÖLLOP.

1 kommentar:

  1. Hahaha, det är DU och JAG (och möjligtvis Helena!) som lyckas med såna grejjer!

    SvaraRadera