fredag, maj 25, 2012

Efter torsdag, före lördag


Kommer FREDAG.
Solen fortsätter att skina över huvudstaden och
i dag visade termometern 29.7 när jag lämnade jobbet. Inte pjåkigt för att vara 25e Maj.
Passar mig perfekt speciellt när luften är fräsch, ej kvalmig och det
kommer en svalkande fläkt med jämna mellanrum.

Efter jobbet tog jag en sväng till Willys för den stora veckohandlingen och jag höll på att få ett sammanbrott på alla nötter som varken kan köra bil eller kundvagn. Man kan tro att de har fått körkortet i ett Kellogs paket och att vi andra är osynliga på Willys. Jag vet inte om jag inbillar mig men jag tycker folk hanterar 4-hjuliga hjälpmedel bättre i Linköping. Borta bra men hemma bäst.






Sommartecken. 
Nektarinerna är här och dessutom verry verry mummsiga.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar