söndag, maj 20, 2012

Sol, sång och bihålor

Som rubriken lyder har helgen innefattat både roliga och mindre roliga saker. Sen i fredags kväll har jag haft ont i bihålorna. Jag har ingen feber eller snuva utan bara förb-----t ont i bihålorna. Tar Sinova och hoppas att det ger med sig.

Igår var vi och lyssnade på StockholmsStudentSångare som höll konsert tillsammans m Köpenhams motsvarighet till SSS. En suveränt bra konsert. Måste erkänna att jag fick ståpäls både en och två ggr när körerna tog i från tårna. Efteråt fick jag middag hos svärföräldrarna då P roade sig med sina sångvänner från Danmark.

Idag har vi varit ute i solen hela dagen. Jag har legat som en utfläkt padda m huvudet högt i skuggan och tyckt synd om mig själv medans P har plockat maskrosor, målat staket och fönster. Rättvist, njaaa, jag hade gärna varit piggelin o fixilerat jag också.

Nu, fruktsallad och Mästarnas Mästare.

Grattis till min egen mästare i löpning, EMMA! Grymt jobbat tjejen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar