fredag, februari 01, 2013

Bra dag

Vilken härlig dag vi har haft idag. Det började med att Molly sov från 23.00 till 03.30. Sen har jag hunnit städa hela huset. M satt mest och tittade på mig när jag sprang förbi med dammtrasa, mopp och skurgrejer. När det blev för långtråkigt somnade hon. Inte mig emot. Efter lunchen tog vi en promenad i solskenet, Molly låg och kikade en bra stund men sen somnade hon gott och sover fortfarande. Jag stannade till hos Slaktarn, charkuteributiken,(http://www.viksjoslaktarn.se/) påväg hem och inhandlade lite gottis till kvällen. Nu ligger jag på soffan med en Nespresso och en bit choklad. Vilken UNDERBAR DAG detta har varit hittills. Jag har världens snällaste lilla dotter. Hon är tillbaka till den goa lilla tjej som vi är vana vid. Det var nog bara något erlände med magen som ställde till det i början av veckan.

TREVLIG HELG!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar