onsdag, februari 06, 2013

Sova??

Efter en mycket bra helg är det redan TORSDAG. I lördags kom Fam Sandén på spontanbesök. Vi hade en supermysig dag tillsammans. Deras minsta är 3 månader äldre en Molly. Hon var helfacinerad av honom och spanade in honom med stora ögon under hela lunchen :) Solen sken även i lördags, vi klädde oss varm och tog med barnen ut på en lååångpromenad.

På kvällen tittade hela familjen Knas på Melodifestivalen men det skulle vi inte ha gjort. Fy fanken, rent ut sagt, vad det var kass. Det enda som var bra var Danny och Ginas pausnummer.

I söndags hälsade vi på Anna och Thomas på Vendelsö som vi inte sett på länge. Molly fick en superfin dräkt från märket Joha. Jag är inte bekant med märket så jag googlade och hittade massor fint och dessutom är kläderna miljövänliga och extra hållfasta. I like! Det var jättetrevligt att träffa A och T, måste bli oftare. Dessutom väntas en liten kompis till Molly i april. Det är många kompisar till oss som fått barn 2012 eller som är på G nu. Jätteskoj. På kvällen följde Molly med P och kollade på Super Bowl finalen. Jag blev ENSAM HEMMA över natten. Det har jag inte varit sen i slutet av november. Jag trodde att det skulle vara skönt med egen tid och att få sova utan att bli väckt av snarkningar.... eller en hungrig lite tjej men icke sa nicke. Shit va jag saknade mina hjärtan. Det var tomt, tyst och ensamt. Jag kände mig halv.

Det här med att sova är en knepig grej tycker Mollsan. Ena dagen sover hon massor och har väldigt lätt för att somna. Igår var det hopplöst. Hon ville bara sova korta stunder. Helst inte i sin säng. Nattningen tog över en timma.....sen sov hon klockrent med endast 2 matningar. Älskade lilla barn. Mamma får ingen kläm på dig men det är väl så det ska vara :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar