torsdag, mars 21, 2013

Dagarna flyger iväg

Jag tycker tiden går alldeles för snabbt. Däremot kan vissa dagar hemma kännas väldigt lååååånga. Hur går den ekvationen ihop? Jag vet inte men så känns det iaf.

Jag har inte haft mycket inspiration till att blogga på senaste tiden. Det beror inte på att det inte händer något men vill ni verkligen veta vad vi äter, att våren inte har kommit till Viksjö, att Molly växer, att jag har varit förkyld etc....
Jag bloggar för nära och kära som bor långt ifrån oss men också för att föra en slags bilddagbok. Vet inte om jag vill fortsätta!!!???##%%€€ Vet inte om jag vill att folk som inte känner oss ska få inblick i vårt liv. Funderar på att lösenordsskydda bloggen så bara de jag väljer får följa oss. Tills jag har bestämt mig kommer nog inläggen utebli eller vara få. Vad tycker ni som läser? Vill ni hänga med oss i framtiden?



2 kommentarer:

  1. Helly Ansen-Medlem24 mars 2013 kl. 18:06

    Jag håller med Markus, såklart vi vill.
    Men löseord är ju ingen dum idé, det finns
    säkert många nyfikna som traskar runt här och spanar ;)

    /Helena

    SvaraRadera