måndag, mars 25, 2013

Sjukstugan fortsätter

Här hemma fortsätter sjukstugan. Molly är fortfarande dålig. Vet inte om det går åt rätt håll.... Vi tyckte att hon var bättre igårkväll men så inatt tömde hon magen på allt och då menar jag ALLT. Idag har hon varit lite kinkig. Inte så konstigt egentligen nu när vi är inne på dag 4 med magsjuka. Nu vill jag se en bättring snart annars måste vi nog åka till läkaren med henne. De små torkar ju ut väldigt snabbt. Hon har varit duktig på att dricka vätskeersättning (ve). Igår var det dock svårt att få i henne VE men idag har det gått lite bättre. Som toppen på isberget mår varken P eller jag riktigt bra. Jag fick vad jag tror var ett migränanfall igår och efter det är jag helt slut. Känner mig dålig som mamma när jag varken har 100% tålamod eller ork för Molly men jag har plockat fram reservbatteriet vilket gör att DET GÅR. Vi har massor skoj inplanerat för veckan men just nu tar vi en timme i taget. Jag känner mig inlåst här hemma. Vill ju ut i det fina vädret och göra roliga saker. Blir smått tokig av BAJS, KRÄKS, HEMMETS FYRA VÄGGAR, TVÄTTSTUGAN OCH HUVUDVÄRK.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar