måndag, april 22, 2013

I drömmarnas värld

Jag är TRÖTT. Sover som en kratta just nu och känner att mitt tålamod är bristfälligt. Flera gånger de senaste två veckorna har jag vaknat på nätterna med mardrömmar som är så pass verkliga att jag blir illa till mods och har svårt att somna om igen. De handlar om mamma, pappa och annat jobbigt. Usch, varför ligger detta i mitt undermedvetna och gror. Jag känner mig helt utmattad och SLUT. Molly vaknar några gånger per natt och vill ha nappen men P och jag brukar turas om vilket gör att det inte är särskilt betungande. J--dra skit. Jag måste börja sova bättre. Jag vill ju vara pigg och glad

Helgen har varit riktigt bra. Lugn, solig och så fick vi oväntat besök från Fam. Finer i söndags. Mycket, mycket trevligt. Molly skrattade så hon kiknade när Elvira körde på hennes fötter med leksaksmasken. Ett högt betyg till Elvira då Molly inte "gödslar" med sina gurgelskratt. Saknar er Fam. Finer. Ni bor alldeles för låååångt bort <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar