söndag, april 07, 2013

Vi har skådat bättre dagar

Som rubriken lyder har detta inte varit någon höjdar dag. När P drog upp persiennen imorse snöade det, inte lite heller, M har gråtit mer idag än vad hon har gjort sen 8/12. Jag tror att det beror på att hon inte har kunnat sova och komma till ro. När jag äntligen fick henne att somna på eftm, jag slumrade oxå, ringde det på dörren och utanför står en kille från FN. Inte för att jag har något emot deras budskap men han hade JÄVLIGT dålig tajming = Molly vaken igen. Lunchen och kaffe intog jag med en skrikande bebis bredvid, tvättmaskinen blev inte hängd förrän P kom hem vid 18.30. Jag fick iaf en liten, liten stund med grannen i solen. Nu har P och jag däckat på var sin soffa. Hoppas M sover bra inatt. Håll tummarna. Mamma och pappa knas är trötta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar