lördag, november 30, 2013

Pysseldag




Idag har flitens lykta lyst hos fam knas. 
Vi har tagit fram adventsljusstakar, lindat ljusslinga runt räcket på altanen, tvättat,  P har varit på Bauhaus och Ikea, jag har sytt egna napphållare och förvandlat Mollys pyjamas som hade fötter till en pyjamas utan fötter. Nu är P och sjunger Carmina Burana på Folkoperan och jag tassar runt här hemma och flyttar på saker.... Jag gillar att se om ljusstakar, skålar och annan inredning kan göra sig bättre någon annanstans. Knäppt, ja kanske men det bjuder jag på ;) 









Sen har jag glömt att visa er mitt Blocket fynd. En ful gammal byrå som P har målat och bytt handtag på. Nu har den förvandlats till en skönhet och hittat sin plats i hallen. 

    Före

    Efter



          Ha en fortsatt skön lördagskväll!
              Imorgon är det 1a advent. 
                            Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar