fredag, november 29, 2013

Tjuvstart


Jag kände att vi var tvugna att tjuvstarta lite med glöggen ikväll. Jag var så himlans sugen. Annars brukar vi vänta till 1 advent. Vi testade en ny glögg, iaf för oss, Tegnér och sons ekologiska vinglögg. Mycket god. 


Vi hoppade öppna förskolan idag oxå. Molly är fortfarande väldigt snorig och hostar och sov till 9 imorse. Kändes orättvist att väcka henne när hon sov så gott. Istället tog vi en sväng till biblioteket och lånade några böcker bl.a. Lilla Monsterboken som Molly själv hittade och gillar jättemycket. Längst bak finns en spegel där man kan se sig själv. Molly valde även en bok om Miffy. Den hade jag aldrig valt men den var det första hon visade pappa när han kom hem. 







Nu sitter vi i soffan och kikar på Idol. P kom precis ner med Molly som har vaknat gråtandes 2 kvällar i rad, otröstlig. Igår fick hon sitta hos mig i soffan en kvart sen gick jag upp med henne igen och då somnade hon för natten. Knepigt. Vi får se hur det blir imorgon. Innan åt vi en riktigt god fredagsmysmiddag, toast med skagenröra till förrätt och oxfilé m sallad till varmrätt, vaniljglass (lchf) med krossad pepparkaka och glögg till efterrätt. Mumma, alltihop. 


                  TREVLIG HELG! 

              


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar