onsdag, mars 04, 2015

Hej igen



Det har varit tyst härinne i 2 månader nu. Vi har verkligen haft fullt upp och hela familjen har turats om att vara sjuka sen slutet av Januari. Jag har fått en dagis bakterie som man inte kan ge mig någon antibiotika för så jag har varit rätt risig länge nu. Den här veckan känner jag mig iaf bättre. 


Molly har bytt avdelning på förskolan så hon går nu med barn födda 2012. Alltså rätt årskull för henne. Tidigare gick hon men barn födda 2013. Hon utvecklas i ett rasande tempo och stimuleras till max. Jätteroligt att se. 








Patrik har kommit igång ordentligt med "nya" jobbet och trivs toppenbra. 

Själv jobbade jag min sista dag på LF den 12/2 inför "lillebrors" nedkomst. Nu har jag tagit över projektledningen på Ekenknas AB istället, tillsvidare :)  



Här är jag ungefär i samma graviditetsvecka, 37/38. Till vänster är för ca 2 veckor sedan och till höger är med Molly i magen 2012. 

Nu väntar vi med spänning och nyfikenhet på att få träffa "lillebror". Han kan komma vilken dag som helst. BF är på lördag, 7/3. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar