fredag, mars 20, 2015

Var är lillebror?


Ja, det är vi många som undrar över. Jag vet iaf var han håller hus. Det är ett himlans liv i magen på kvällarna. Jag funderar på om han inte vet hur han ska göra och försöker slå och sparka sig ut :) Molly säger att han ska komma på "fredag" dvs idag. Vi får se om hon har rätt. 



Jag mår bra och tycker att de senaste veckan har varit riktigt bra. Vi har haft toppen väder och jag känner att jag har kopplat av men ändå fått saker gjort. Molly har också haft bra dagar. Visst får hon sina megautbrott, tex när vi ska gå in. Hon älskar att vara ute. Men det har inte varit en massa gnäll. Gnäll äter upp mig. Avskyr gnäll. I onsdags var det halv studiedag på förskolan så Molly, jag , Karin och Fred packade in oss i bilen och åkte på utflykt. Vi var i Mulle Meck parken och vid Lötsjön. Vid Lötsjön matade vi fåglarna, gick en liten promenad, åt lunch och köpte glass. Jättemysigt! 





Jag köpte en gammal fåtölj på Myrornas för 50 pix och med nytt tyg och lite färg blev den som ny. 


___________________________________


Alla gillar vi olika. Olikheter berikar. 
                Rocka sockorna!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar