söndag, januari 29, 2012

Dagarna som gått



Här är anledningen till min mörbultade kropp i onsdags, INCH LOSS COMBAT. När jag bodde i Linköping tränade jag Body Combat en gång i veckan och jag har saknat det en hel del. Förra helgen hittade jag den här dvdn på City Gross och den är riktigt bra. Den gav mig en rejäl omgång :)






Veckans fynd
  • Träningsdojor från Reebok (499kr Stadium) och två par pumps (199kr/paret Skopunkten)
  • Nya krukor till gästrummet, 69 kr styck och dessutom 70% rabatt.
  • Marinblå kavaj från HM, 100 kr.





Igår träffade vi Tobbe och Ann, goda vänner från Linköping som var uppe i huvudstaden för att besöka bröllopsmässan på Grand Hotell. Vi åt en magisk middag på Vassa Eggen. Restaurangen har en skön atmosfär, trevlig personal o fantastiskt god mat. Till förrätt åt jag ostron och till varmrätt Moules Frites. De andra åt kött och vi var mer än nöjda alla fyra.







Idag har vi haft en lugn dag hemma men diverse pyssel så som rensning av avlopp i handfaten, mycket trevligt, not. Uppsättning av en ny duschstång, tvättning och annat fix. Sen har vi tagit en lång härlig promenad i solskenet. Snart vankas Lutfisk hos svärföräldrarna, mumms.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar