tisdag, januari 24, 2012

Helgpaus


Hallå där.
Jag har haft bloggpaus i helgen. Utan någon som helst anledning. Tänkte att ni kanske inte vill höra mitt tjat om mat och träning. Det är ju som bekant en stor del av min vardag just nu..........

Nu är det iaf tisdag igen o dags för VV. Idag gick det inget vidare -0,01, hmmmrrrr. Det känns lite bittert när jag har räknat mina points, inte överstigit min veckobonus och dessutom tränat. Jag tycker att kilona borde rasa från kroppen nu när jag gör ALLTING RÄTT men jag vet i f---n. Blir inte klok på min kropp. Nya tag, Ny vecka.


1 kommentar:

  1. Meeeeen.... Ett minus är ett minus (eller att ligga still) och inte ett plus! Och du, mer än 1 kg förra veckan - glöm inte det! Och jag vet att du vet att man bygger muskler INNAN man bränner fett så snart så...

    Jag har äntligen fått börja skida - det är EFFEKTIVT! Hoppas snän ligger läääänge nu!

    KRAM , Tänker på Dig!

    SvaraRadera