måndag, augusti 06, 2012

I'm alive





Hallå där!

Ni måste ha trott att jag har gett upp bloggandet helt o hållet. Det har ju inte kommit ett inlägg här på nästan 2 månader.......... Men den som väntar på något gott, ja ni vet vad som händer :)

Det har hänt en hel del sen sist. Jag måste erkänna att bloggandet har blivit bortprioriterat till förmån för en massa annat. Sommaren har gått alldeles för snabbt och imorgon är det dags att börja jobba igen, känns inget vidare måste jag erkänna. Jobbångesten är gigantiskt. Men från och med slutet av november kommer jag att vara ledig lääääääänge. I början av december väntas nämligen tillökning i vår lilla familj. En liten tjej, just nu sparkandes för full inne magen, ska förgylla våra liv. Jag är så oerhört lycklig och förväntansfull. Lilla gos är efterlängtad och det ska bli underbart att bli 3.




Detta inlägg är gjort från vår nya iPad och jag är inte riktigt överens, milt sagt, med paddan så imorgon ska jag göra ett mer detaljerat inlägg med min gamla trotjänare. Hörs imorgon! 


Natti Natti! 







2 kommentarer:

  1. Jag blev så glad när ja hörde att det var smått på g hos knas!
    Bamsegrattiskramar från familjen filur!
    Hälsa P och gratta också!

    Som Zlatan sa - "män gör män" :-)

    SvaraRadera
  2. Tack söta familjen filur! Ska bli helt underbar att bli en liten familj.
    Stora kramar från oss till er.
    <3

    SvaraRadera