torsdag, januari 09, 2014

Att jobba


kändes väldigt bra. Jättekul att träffa alla jobbarkompisar och att få anstränga hjärnan på ett annat sätt en vad jag gjort det senaste året. Det enda tråkiga är att min mailbox är puts väck. Servicedesk håller på att jobbar med att få tillbaka den, kanske inte just nu :), men imorgon hoppas jag att den finns där när jag slår på datorn. 

Påväg hem lyssnade jag på Värvets intervju med Winnerbäck. Jag hann inte klart vilket innebär att jag får höra Lasses underbara stämma imorgon oxå. Yjeeeej. 

Det har gått toppen för Molly och pappisen idag. Hade iofs inte förväntat mig något annat. Dom hade hunnit med en hel del, handla, leka, besöka kompisar till P, sova och yes, middagen stod på bordet när jag kom hem. I like :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar