måndag, januari 13, 2014

Hemmamåndag


idag har Molly och jag haft en härlig  måndag med en lugn förmiddag och sen besök på öppna förskola. Kontrasterna mot förra veckans jobb kände jag av idag. Jag gillar verkligen både och. Det är väääldigt lyxigt och alldeles underbart att få vara med Molly och följa hennes utveckling. Det blev extra påtagligt idag nu när jag har provat att jobba igen.……






Nu tittar jag på Idrottsgalan och håller tummarna för att Stenson får Jerringpriset. Tidigare har jag bläddrar i min julklapp, Welcome Home, Leila Lindholms bok. I löööööve it. 





Ska avsluta med att visa er mitt senaste lilla virkprojekt. En filt till Mollans docka. Äntligen är den klar. Jag har knåpat nu i några veckor och det kändes som att den aldrig skulle bli klar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar